Duben 2013

Čas na novou cestu...

21. dubna 2013 v 21:59 | Tým Adorian

Zdravíme studenty Adorianu! :)

Po dlouhé době se znovu ozýváme ze "záhrobí", tentokrát přicházíme s podstatně důležitou zprávou, která ovlivní v následujících několika vteřinách děj celého našeho projektu. Vzhledem k tomu, že jsme v poslední době měly skutečně málo času na údržbu naší hry, - což nás víc než mrzí - jsme se tímto rozhodly, že budeme muset náš projekt Adorian pustit, ač jsme ho posledních pár dní držely zuby nehty.
Původně, když jsme se do této hry pouštěly, jsme neměly ani tušení, jaký věhlas si tato hra získá a kolik lidí bylo ochotno se k nám přihlásit, abychom je zasvětily do tajů světa Dětí Smrti. Začínalo se na malém, dva roky starém zárodku docela obyčejného človíčka, na který se s postupem času nabalovaly další a nové nápady, nutno podotknout, že to právě Karol dala celému našemu projektu jméno Adorian. Minulé léto by se dalo označit za nejhektičtější, jelikož jsme trávily veškerý volný čas tady (čti od jedenácti dopoledne do tří do rána). Z dvou měsíců volna si tedy vybavujeme výhradně počítačové obrazovky, poznámkové blogy a ze strany Railen hromadu hrnků od kávy vyskládaných na komodě :D. Ten, kdo si vede nebo alespoň vedl svůj vlastní projekt, moc dobře ví, o čem mluvíme. Třetí a velmi podstatnou část hry - Selenu - jsme si oficiálně do týmu přibraly sice v březnu, ale byla významnou součástí hry minimálně od srpna, hlavně co se nápadů ohledně organizace týče.
Je ale čas posunout se dál, protože rpg není skutečný život, i když je někdy o mnoho zajímavější a napínavější než ten všední, reálný. K pádu této hry výrazně přispěl nedostatek času adminek, jelikož dvě z nás stále studují střední školu a jedna je dlouhodobě a poměrně nepříjemně nemocná. Nebylo by fér házet na záda povinnosti jednomu člověku, protože dříve nebo později by se amnestie jedné nebo dvou z nás stejně projevila.
Dost nás mrzí, že jsme podle našeho harmonogramu nemohly dovést rozehranou dějovou linii do úplného závěru, nicméně bychom chtěly poděkovat věrným hráčům (a že jich bylo dost), že s námi měli velkou trpělivost a vydrželi s námi do konce. A protože nám na Vás stále záleží (jste přeci jenom naše malinké děti :)) a nechceme Vás nechat na ocet, rozhodly jsme se vybrat si pár pro nás nejlepších her, které kolují na vlnách internetu a stojí za velkou pozornost. Protože konec jedné cesty znamená začátek druhé :). Je už čistě jen na Vás, jestli si najdete něco ze zdejšího výběru nebo něco zcela odlišného. Zde jsou naši favoriti.

Textová online hra dosazená do světa Harryho Pottera. Odehrává se v 70. letech, v době Pobertů, tudíž v době vzestupu samotného pána Zla. Hrát můžete na propracovaném fóru, kde naleznete všechna místa ze známého příběhu o mladém kouzelníkovi. I přesto, že z původních postav byl zachován pouze ředitel Albus Brumbál, hra neztrácí na své atraktivitě. Můžete si vytvořit studenta a prožít s ním všechno od samotného začátku nebo si můžete vybrat ročník, do kterého svou postavu dosadíte. Není Vám upřeno ani právo vytvořit si profesora. Nový školní rok začal na konci března, i tak ale máte možnost využít pozdních registrací. Pokud si ale chcete naživo zahrát cestu vlakem do Bradavic a zařazování Moudrým kloboukem, nový školní rok začíná předposlední v září. Koho alespoň trochu oslovil Harry Potter a jeho příběh, měl by rozhodně tuhle rpg zkusit.

Oktarína - online textová RPG inspirovaná Zeměplochou Jedná se o hru inspirovanou sériemi knih o Zeměploše od sira Terryho Pratchetta. Pokud jste milovníkem městské fantasy a toužíte po troše humoru namísto napjatých temných rpg, pak jste na zcela správném místě. Hrát můžete též na fóru, systém hry je založen na Dračím doupěti, či-li na hře, kterou znáte odtud (píšete čistě jen za svou postavu, děj sem tam protne vypravěč a reakce ostatních hráčů). Oktarína je otevřená také diskuzím mimo hry, tím pádem komunikaci mezi hráči nejen skrze vaše postavy. Ačkoliv jsme osobně do světa plujícím na krunýři mořské želvy ještě nezavítaly, rozhodně věříme, že se vyplatí upřít pozornost právě k této nevšední rpg s netradičním nápadem.

Andor

Andor je jednou stránkou z těch, kde se většinou hraje Dračí doupě a podobné věcičky formou dobrodružství neboli jeskyní, kde se převážně odehrávají nejrůznější příběhy, ve kterých má každá herní postava své důležité místo. Hlavním rozdílem od blogových tuctových her je ve stylu psaní herních postů, na které je k dispozici editor, ve kterém se upravují, a tak se stává hra mnohem přehlednější. Dalším rozdílem je i herní tempo, které je opravdu v každém příběhu individuální, a vypravěč, neboli Pán jeskyně, se většinou přizpůsobí hráčům, kteří například nemají čas prosedět několik hodin u svého počítače. Andor je zkrátka stylem velice podobný herních fórům, kde se většinou taky hraje tak, jak to vyhovuje hráčům. Na první pohled vypadá Andor možná trochu více složitě, a ti, jenž nejsou na tento styl zvyklí, bude nejspíše chvíli trvat, než se na severu vyznají. Proto je asi nejlepší si po své registraci přečíst všechny dostupné materiály, přečíst si hlavně nápovědu a nakonec, co jiného by bylo lepšího, než se na úplném začátku přihlásit do výukového dobrodružství, kde vždycky nováčkům vysvětlí jak hrát. Většinou to jsou úplně jednoduché příběhy, které nemají dlouhého trvání, ale hlavní je pochopit a naučit se, jak se píšou herní příspěvky - myšleno jako jejich forma, ne obsah. Co se týče samotných žánrů, můžete tu narazit opravdu na cokoliv od fantasy s elfy a bardy přes upíry až po reálnou dobu, třeba z prostředí obyčejných studentů.
Už vás někdy napadlo, že by jste si rádi zahráli jen tak ve dvojici nebo by jste chtěli psát povídku ve dvou? I na tyhle případy se dá využít Andor, kde je místo pro všechno, co vás napadne. Pravidla tu jsou totiž opravdu docela volná, ale i přesto to neznamená, že se tam dá dělat úplně všechno.

Pár dodatečných informací: Blueboard knihy, ve kterých jste hráli, budou uzamčeny na naše heslo a smazány z blogu, stejně tak, jako několik dalších rubrik. Na reálie našeho světa se i po skončení této hry stále vztahuje velký copyright, jelikož je dost možné, že některé materiály z Adorianu budou autorky používat nadále v psané tvorbě. Pakliže nás budete chtít nadále kontaktovat, můžete to učinit na těchto blozích:

Přejeme všem hráčům hodně štěstí jak v rpg hrách, tak reálném životě :)
S pozdravem
Railen, Selena a Karol

Druhá hodina Techniky boje

3. dubna 2013 v 20:54 | Selena |  Dopisy stínů
Zdravím drahé studenty,

V pátek, dne 5. Dubna proběhne další hodina Techniky boje s profesorem Thorrensonem. Začátek hodiny by se měl konat ve 20:00 hodin, s tím, že kniha bude otevřena o chvilku dřive, proto bych Vás chtěla poprosit, aby jste všichni byli v knize připraveni na čas, aby se hodina nemusela protahovat až do pozdních nočních hodin.

Svou účast či omluvenku pište prosím níže do komentářů.
©2013 Tým Adorian|Layout by Railen|All Rights Reserved.
Je zakázáno kopírovat jakékoliv texty z tohoto blogu bez písemného souhlasu adminů či uvedení zdroje.